Ads (728x90)


بھارت کو 1965 کی جنگ میں عبرتناک شکست سے دوچار کرنے پر ملک بھر میں 50 واں یوم دفاع شایان شان طریقے سے منایا گیا۔

پچاسویں یوم دفاع کے موقع پر دن کے آغاز میں نماز فجر کے بعد ملک کی سلامتی اور دفاع اور 65 کی جنگ کے شہداء کے لئے خصوصی دعائیں مانگی گئیں جب کہ وفاقی دار الحکومت میں 31 اور صوبائی دارالحکومتوں میں 21، 21 توپوں کی سلامی دی گئی۔

یوم دفاع کے موقع پر ملک بھر میں خصوصی تقاریب کا اہتمام بھی کیا گیا جب کہ سیکیورٹی کے بھی سخت انتظامات کئے گئے۔ اس موقع پر 1965 کی جنگ کے شہداء کی یاد میں ایک منٹ کی خاموشی بھی اختیار کی گئی۔ نیول ہیڈ کوارٹر اسلام آباد میں بھی یوم دفاع کے حوالے سے خصوصی تقریب کا اہتمام کیا گیا۔ نیوی کے دستے نے تقریب کے مہمان خصوصی کموڈور خالد پرویز کو گارڈ آف آنر پیش کیا۔

کراچی میں بانی پاکستان قائد اعظم محمد علی جناح کے مزار پر گارڈز کی تبدیلی کی پروقار تقریب منعقد کی گئی۔ پاکستان ایئرفورس کے چاک و چوبند دستے نے مزار قائد کی سیکیورٹی کے فرائض سنبھالے، مزار کی سیکیورٹی پاک فضائیہ کے 75 کیڈٹس نے سنبھالی جس میں 6 خواتین کیڈٹس بھی شامل تھے۔ ایئر وائس مارشل عاصم ظہیر تقریب کے مہمان خصوصی تھے جنہوں نے بانی پاکستان کے مزار پر پھولوں کی چادر چڑھائی اور فاتحہ خوانی کی۔

لاہور میں شاعر مشرق علامہ محمد اقبال کے مزار پر بریگیڈئیر بلال جاوید نے پھولوں کی چادر چڑھائی اور فاتحہ خوانی کی۔ بریگیڈئیر بلال جاوید نے مہمانوں کی کتاب میں اپنے تاثرات درج کئے جب کہ رینجرز کے جوانوں نے مزار اقبال پر سلامی پیش کی۔

وزیراعظم نے بھی لاہور میں میجر عزیز بھٹی شہید کے مزار پر حاضری دی اور پھولوں کی چادر چڑھائی۔ اس موقع پر وزیر دفاع خواجہ آصف اور کور کمانڈر لاہور بھی ان کے ہمراہ تھے۔

کوئٹہ اور پشاور میں بھی یوم دفاع کے حوالے سے خصوصی تقاریب کا اہتمام کیا گیا، کوئٹہ میں کمانڈر سدرن کمانڈ میجر جنرل ناصر جنجوعہ تقریب کے مہمان خصوصی تھے جب کہ پشاور میں کرنل شیر خان شہید اسٹیڈیم میں دفاعی سازو سامان کی نمائش کا اہتمام کیا گیا۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ کے مطابق یوم دفاع کے موقع پر راولپنڈی میں دفاعی سازو سامان کی نمائش کا انعقاد بھی کیا گیا جہاں قاسم آرمی بیس دھنیال میں دفاعی سازو سامان کی نمائش کا بھی اہتمام کیا گیا۔

یوم دفاع کے موقع پر کراچی سی ویو میں پاک بحریہ کی جوش وجذبے سے بھرپور تقریب ہوئی جس میں پاکستان نیوی کے ہیلی کاپٹرز، اسپیشل سروز گروپ، پاک مرینز نے پیشہ ورانہ مہارت کا مظاہرہ کیا جب کہ پاکستان نیول ایوی ایشن کا فلائی پاسٹ، سرچ اینڈ ریسکیو آپریشنز کی دلکش مشقیں اور پیرا جمپ، فراگ مین اٹیک، بیچ اسالٹ اور فائرورکس کے بھی شاندار مظاہرے کیے۔

یوم دفاع کے موقع پر واہگہ بارڈر پر پرچم اتارنے کی تقریب نے شہریوں کا لہو گرما دیا، واہگہ بارڈر کی تقریب میں جوش و ولولے سےسرشار لاہور کے شہریوں کا جمِ غفیر واہگہ بارڈرپرموجود رہا اس دوران ان کا جوش وخروش بھی عروج پر تھا جب کہ شہریوں کے پاکستان زندہ باد کے فلگ شگاف نعروں میں پرچم اتارنے کی تقریب ہوئی۔

ایک تبصرہ شائع کریں